Grisen som aldrig kom fram

Grisen Gert det är jag! Hej! Jag ska berätta om en gris(jag) som aldrig kom fram.
Det hela började med att jag och min son Gertrud var ute och gick. Jag är så hurtig av mig att jag småsprang men Gertrud han, han var så otränad att han stannade. Hur mycket jag än gormade på honom resten han sig inte. Han var död. R.I.P Gertrud hoppas Gud avfettar dig! Men hursomhelst jag tog en tugga av honom(jag hade inte ätit gris på 12 år) det smakade ljuvligt!! Jag åt och åt sen fortsatte jag att gå med nya krafter! Jag sprang tillslut och alldeles framför mitt lyxhotell som jag ägde med min far gurkan herr så kolapsade jag med en jävla duns! Ingen hörde eller såg mig mitt hotell var inte så populärt efter som det stank gris och vi hade gyttjepool.... människor gillar inte sånt... bahjs och kiss så gjorde jag en miss!!
Hej Då önskar Gert(rud)!
Jag är lite ringrostig annars är det bättre! Vad tyckte ni? :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0