Seriöst nu?

Okej! Ett seriöst inlägg om dagen kan jag bjuda på!
Helt vanlig tråkdag! Gick upp... åkte in till staden.. packa... dusha.... sova.... :) Nej men seriöst så gjorde jag det eller jagg ska göra får bara se när.. Men annars har dagen faktiskt vart kul spelade kort och lite TV-spel med min familj lite nu innan åtta :) Jag vann två gånger! :D Imorrn blir det tidigt upp. säger inte varför :O
Lite mer seriöst här.. vad tycker ni om att barn idag redan vid 6 år börjar ha mibiler? Min kusin är 9 och han har en iPhone 4s.. jag var 10 när jag fick min första mobil och det var en luckmobil och ganska dålig.. sen sitter småbarn för mycket vid datorn tycker inte ni?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0